
W maszynie Stubble Master 500 zastosowano to, co najlepsze w technologii mulczowania obrotowego, aby zapewnić wyjątkową wydajność i wydajność przy kompaktowej, pięciometrowej szerokości cięcia.
Przeznaczona dla nowoczesnych praktyk rolniczych i profesjonalistów kontraktowych wymagających wysokiej jakości cięcia, maszyna korzysta w standardzie z unikalnego sześcioostrzowego systemu tnącego HD6 firmy Spearhead, który; w połączeniu z wydajną konstrukcją skrzydeł w kształcie delta urządzenia tnącego zapewnia cięcie i rozrzucanie na najwyższym poziomie.
Najbardziej godna uwagi jest płaska powierzchnia górnego pokładu, która umożliwia znacznie łatwiejsze czyszczenie. Ta korzystna cecha nie jest jednak kosztowna, ponieważ płaska spodnia platforma tnąca jest również utrzymywana dzięki innowacyjnej konstrukcji w stylu monocoque.
Stubble Master 500 jest wyposażony w trzy wirniki, każdy z wytrzymałymi uchwytami ostrzy oraz kombinację solidnych, „kątowych” ostrzy ze stali sprężynowej o grubości 12 mm i płaskich ostrzy górnych, które zapewniają mulczowane wykończenie.
Zastosowanie
Specyfikacja
Ciężar maszyny*: | 2920kg / 6438lbs |
Zaczep: | Dyszel wielopozycyjny |
Szerokość cięcia: | 5.06m / 16′ 7″ |
Szerokość maszyny roboczej: | 5.20m / 17′ 1″ |
Szerokość maszyny transportowej: | 2.97m / 9′ 9″ |
Maksymalna długość robocza: | 5.83m / 19′ 2″ |
Długość transportowa: | 5.78m / 19′ |
Wysokość pokładu**: | 0.26m / 10″ |
Wysokość cięcia: | 25mm – 400mm (1″ – 16″) |
Wydajność cięcia: | 100mm / 4″ |
Kąty pracy skrzydeł: | 30° w górę / 7,5° w dół |
Zalecana moc ciągnika: | 120KM / 89kW |
Prędkość przystawki odbioru mocy: | 1000 obr/min |
Skrzynia biegów [przekładnia rozdzielacza]: | Obudowa żeliwna |
Skrzynia biegów [przekładnia wirnika (x3)]: | Obudowa żeliwna |
Wał wejściowy: | 1-3/8″ Z21 lub Z6 SFT 8 lub 1-3/4″ Z20 lub Z6 SFT 8 |
Smar do skrzyni biegów: | Olej EP80-90W lub GL-4 / GL-5 |
Pojemność oleju skrzyni biegów [przekładnia rozdzielacza]: | 2.7 litra / 4.7 pinta |
Pojemność oleju w skrzyni biegów [przekładnie wirników (x3)]: | 2.1 litra / 3.7 pinta |
Budowa pokładu: | Cała konstrukcja spawana |
Grubość materiału pokładu: | 3mm (1/8″) |
Grubość materiału osłony bocznej: | 8mm (5/16″) |
Konstrukcja płozy: | Wymienna śruba na płozach |
Anti-scalp dish: | 5mm (3/16″) z uchwytem ostrza |
Standardowe ostrza (x9): | 12mm (1/2″) 30 Carbon Boron hardened and tempered. Free swinging high lift – low friction. Handed. |
Ostrza Starcut (x9): | 12mm (1/2″) 30 Carbon Boron hardened and tempered. Free swinging high lift – low friction. Non-handed. |
Śruby ostrza: | Chwyt M24 C/W klasy 8.8 |
Prędkość końcówki ostrza: | 80mps / 15748fpm |
Układ napędowy: | ASAE kategoria 6 |
Ochrona układu napędowego: | 2-way slip clutch on rotor gearboxes. Overrun on input shaft |
Zespół mocowania koła tylnego na pokładzie środkowym: | Tubular welded walking axles |
Koła tylne (x8): | 7.00-12 opona pneumatyczna ze stalową piastą |
Osłona przednia: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
Osłona tylna: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
* Z przednimi i tylnymi osłonami pojedynczego łańcucha
** Spód pokładu do poślizgu
Funkcje

- HYDRAULIC WING LIFT & FLOAT
- BALANCING TIE BAR
- SZEROKIE OSIE ŚRODKOWE
- OPCJONALNIE KOŁA O DUŻEJ ŚREDNICY
- OŚ ROBOCZA NA PEŁNEJ SZEROKOŚCI
- PROSTA KONTROLA REGULACJI WYSOKOŚCI PRZESUWANIA
- ZACZEP SAMOPOZIOMUJĄCY
- GŁADKI POKŁAD
- POCHYLONY PRZÓD DLA LEPSZEGO PRZEPŁYWU ZBIORU
- NIEZALEŻNY PODNOŚNIK KÓŁ
- PŁOZY NA PEŁNEJ DŁUGOŚCI
- TYŁ W STYLU DELTA

- OCHRONA SPRZĘGŁA
- OCHRONA USZCZELNIENIA SKRZYNI BIEGÓW
- ROZDZIELACZ 250KM
- KĄTOWE NOŻE DO MULCZOWANIA
