
Jeśli chodzi o wydajność, wysokowydajny Multicut 820 znacznie przekroczy Twoje oczekiwania, zapewniając ogromną szerokość koszenia 8,2 metra, która skutecznie poradzi sobie z największymi obciążeniami.
Połącz Multicut 820 z mocnym ciągnikiem o mocy 150KM plus i daj sobie czas, ponieważ wydajność przekraczająca 100 hektarów dziennie jest łatwo osiągalna.
Kluczem do wydajności maszyny jest wiodąca w branży płaska platforma dolna, która zapewnia jakość mulczowania i jednolitość rozprowadzania na całym obszarze cięcia.
Układ napędowy z sześcioma skrzyniami biegów zapewnia wyjątkową moc, każda z zabezpieczeniem sprzęgła poślizgowego, a czyste cięcie zapewnia pięć wirników, każdy z trzema wahliwymi ostrzami o wysokim udźwigu.
Niezwykle wytrzymała konstrukcja Multicut 820 jest skonfigurowana z dużymi kołami, pełnowymiarowymi osiami jezdnymi i zawieszeniem hydragas, aby zapewnić płynną jazdę.
Zastosowanie
Specyfikacja
Ciężar maszyny*: | 4330kg / 9546lbs |
Zaczep: | Dyszel wielopozycyjny |
Szerokość cięcia: | 8.06m / 26′ 5″ |
Szerokość maszyny roboczej: | 8.26m / 27′ 1″ |
Szerokość maszyny transportowej: | 2.81m / 9′ 3″ |
Maksymalna długość robocza: | 6.33m / 20′ 9″ |
Długość transportowa: | 6.07m / 19′ 11″ |
Wysokość pokładu**: | 0.24m / 10″ |
Wysokość transportowa: | 3.78m / 12′ 5″ |
Wysokość cięcia: | 25mm – 210mm (1″ – 1/16″) |
Wydajność cięcia: | Średnica 100mm/4″ |
Kąty pracy skrzydeł: | 45° w górę / 15° w dół |
Zalecana moc ciągnika: | 150KM / 112kW |
Prędkość przystawki odbioru mocy: | 1000 obr/min |
Skrzynia biegów [rozdzielacz]: | Obudowa żeliwna |
Skrzynia biegów [przekładnia wirnika (x5)]: | Obudowa żeliwna |
Wał wejściowy: | 1-3/4″ koniec ciągnika Z20 SFT 10 |
Smar do skrzyni biegów: | Olej EP80-90W lub GL-4 / GL-5 |
Pojemność oleju skrzyni biegów [rozdzielacz]: | 2.7 litra / 4.7 pinta |
Pojemność oleju skrzyni biegów [przekładnia środkowa]: | 3.5 litra / 6.2 pinta |
Ilość oleju w skrzyni biegów [przekładnie wirnika skrzydłowego (x4)]: | 2.1 litra / 3.7 pinta |
Budowa pokładu: | Cała konstrukcja spawana |
Grubość materiału pokładu: | 5mm (3.16″) |
Grubość materiału osłony bocznej: | 6mm (4/16″) |
Konstrukcja płozy: | Wymienna śruba na płozach |
Anti-scalp dish: | 6mm (1/4″) round pan with blade holder bar |
Ostrza (15): | 12mm (1/2″) 30 carbon boron hardened and tempered. Free swinging high lift – low friction. Handed. |
Śruby ostrza: | Chwyt M24 C/W klasy 8.8 |
Prędkość końcówki ostrza: | 79mps / 15551fpm |
Układ napędowy: | ASAE kategoria 4 |
Ochrona układu napędowego: | 2/4-way slip clutch on rotor gearboxes. Overrun on input shaft |
Zespoły mocowania koła tylnego: | Tubular welded walking axles |
Koła tylne (x8): | 7.00 – 12 opona pneumatyczna ze stalową piastą |
Osłona przednia: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
Osłona tylna: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
* Z przednimi i tylnymi osłonami pojedynczego łańcucha
** Spód pokładu do poślizgu
Funkcje

- WZMOCNIONA KONSTRUKCJA POKŁADU, MEGA WYTRZYMAŁOŚĆ
- WBUDOWANE AMORTYZATORY
- ZAWIESZENIE HYDRAGAS
- OŚ ROBOCZA NA PEŁNEJ SZEROKOŚCI
- WYTRZYMAŁE ŁĄCZNIKI OSI
- OPONY DO CIĘŻKIEJ PRACY
- UNIWERSALNY DYSZEL DO HOLOWANIA NA WYSOKICH LUB NISKICH OBSZARACH
- OBROTOWE UCHO HOLOWNICZE
- PODWÓJNE NÓŻKI
- REGULOWANE POZIOMOWANIE KRAWĘDZI
- HYDRAULICZNY PODNOŚNIK SKRZYDŁOWY I WSPORNIK
- NAPĘD WAŁKOWY KLASY PREMIUM, DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
- PŁOZY BOCZNE NA PEŁNEJ DŁUGOŚCI

- OCHRONA SPRZĘGŁA
- SKRZYNKA WIRNIKA 111KM
- DYSK PRZECIW SKRAPLOWANIU
- ROZDZIELACZ 250KM
- ZINTEGROWANA OCHRONA USZCZELNIENIA
- INCLUDES CARRIER & HARDWARE FOR EASY FITTING OF STARCUT
- HEAVY DUTY WINGED UPDRAUGHT BLADES