
Multicut 620 jest wyposażony w dodatkową wydajność, umożliwiającą wygodną przesiewanie ponad 8 hektarów na godzinę.
Konstrukcja osi wahliwej jest standardem na całej szerokości maszyny, zapewniając doskonałe dopasowanie do podłoża i zmniejszone obciążenia udarowe w trudnych warunkach polowych.
Zamontowano również szersze koła, aby zwiększyć komfort i poprawić osiągi.
Znana trwałość firmy Spearhead jest wbudowana w tę kosiarkę, a równomierność rozrzutu z pięciu wirników jest niezrównana, pozostawiając czyste wykończenie i wysoką wydajność nieporównywalną z konkurencyjnymi maszynami z trzema wirnikami o tej samej szerokości.
Dzięki układowi napędowemu z sześcioma skrzyniami biegów, każda z zabezpieczeniem sprzęgła poślizgowego, moc jest równomiernie rozłożona, aby zapewnić wyjątkową niezawodność i trwałość, jednocześnie umożliwiając wyższą prędkość jazdy do przodu i oszczędność paliwa.
Zastosowanie
Specyfikacja
Ciężar maszyny*: | 2850kg / 6283lbs |
Zaczep: | Dyszel wielopozycyjny |
Szerokość cięcia: | 6.28m / 20′ 7″ |
Szerokość maszyny roboczej: | 6.47m / 21′ 3″ |
Szerokość maszyny transportowej: | 2.70m / 8′ 10″ |
Maksymalna długość robocza: | 5.07m / 16′ 8″ |
Długość transportowa: | 4.93m / 16′ 2″ |
Wysokość pokładu**: | 0.23m / 9″ |
Wysokość transportowa: | 2.90m / 9′ 7″ |
Wysokość cięcia: | 25mm – 210mm (1″ – 8 1/4″) |
Wydajność cięcia: | 100mm / 4″ |
Kąty pracy skrzydeł: | 45° w górę / 15° w dół |
Zalecana moc ciągnika: | 90KM / 67kW |
Prędkość przystawki odbioru mocy: | 1000 obr/min |
Skrzynia biegów [rozdzielacz]: | Obudowa żeliwna |
Skrzynia biegów [przekładnia wirnika (x5)]: | Obudowa żeliwna |
Wał wejściowy: | Końcówka ciągnika 1-3/8″ Z21 lub Z6 SFT 8 |
Smar do skrzyni biegów: | Olej EP80-90W lub GL-4 / GL-5 |
Pojemność oleju skrzyni biegów [przekładnia rozdzielacza]: | 2.7 litra / 4.7 pinta |
Ilość oleju w skrzyni biegów [przekładnia środkowa + wirnik wewnętrzny (x3)]: | 2.1 litra / 3.7 pinta |
Ilość oleju w skrzyni biegów [przekładnie wirnika zewnętrznego (x2)]: | 1.3 litra / 2.3 pinta |
Budowa pokładu: | Cała konstrukcja spawana |
Grubość materiału pokładu: | 6mm (1/4″) |
Grubość materiału osłony bocznej: | 5mm (3/16″) |
Konstrukcja płozy: | Wymienna śruba na płozach |
Anti-scalp dish [centre rotor + inner wing rotors]: | 6mm (1/4″) round pan with blade holder bar |
Anti-scalp dish [Outer Wing Rotors (x2)]: | 5mm (3/16″) round pan with blade holder bar |
Ostrza (15): | 12mm (1/2″) 30 Carbon Boron hardened and tempered. Free swinging high lift – low friction |
Śruby ostrza: | Chwyt M24 C/W klasy 8.8 |
Prędkość końcówki ostrza: | 79mps / 15551fpm |
Układ napędowy: | ASAE kategoria 6 |
Ochrona układu napędowego: | 2/4-way slip clutches on rotor gearboxes. Overrun on input shaft |
Zespoły mocowania koła tylnego: | Tubular welded walking axles |
Koła tylne (x8): | 21×9 14 PLY szeroka opona pneumatyczna ze stalową piastą |
Osłona przednia: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
Osłona tylna: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
* Z przednimi i tylnymi osłonami pojedynczego łańcucha
** Spód pokładu do poślizgu
Funkcje

- WZMOCNIONA KONSTRUKCJA POKŁADU MEGA WYTRZYMAŁOŚĆ
- WBUDOWANE AMORTYZATORY
- ZESTAW OŚWIETLENIA LED
- OŚ CHODZĄCA NA PEŁNEJ SZEROKOŚCI
- ŁAŃCUCHY BEZPIECZEŃSTWA O PEŁNEJ SZEROKOŚCI PRZEDNIE I TYLNE
- CIĘŻKIE OPONY PRZEMYSŁOWE (SZEROKIE)
- NAPĘD WAŁKOWY PREMIUM DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
- UNIWERSALNY DYSZEL DO HOLOWANIA NA WYSOKICH LUB NISKICH OBSZARACH
- REGULOWANE POZIOMOWANIE KRAWĘDZI
- HYDRAULICZNY PODNOŚNIK SKRZYDŁOWY I WSPORNIK
- MECHANICZNE WSPORNIKI PŁYWAJĄCE SKRZYDŁA
- PŁOZY BOCZNE NA PEŁNEJ DŁUGOŚCI

- OCHRONA SPRZĘGŁA
- SKRZYNIA WIRNIKA 111HP
- ANTI-SCALP DISC
- ROZDZIELACZ 250KM
- ZINTEGROWANA OCHRONA USZCZELNIEŃ
- ZAWIERA NOŚNIK I SPRZĘT UŁATWIAJĄCY MONTAŻ STARCUT
- WYTRZYMAŁE SKRZYDŁA OSTRZE UNOSZONE