clockdocumentemailfacebookinstagramlinkedinmachine-agriculturemachine-airfieldmachine-amenitymachine-forestrymachine-heavy-scrubmachine-highwaysmachine-light-scrubmachine-pasturemachine-stubble-managementmachine-waterwaysmachinemoneypointertelephonetwitter
Multicut 460

Multicut 460 ma wielokrotnie nagradzane dziedzictwo niezawodności i wydajności, które wyróżnia go na tle konkurencji – początkowo zbudowany dla rolnictwa, równie dobrze można go zobaczyć na lotnisku lub na poligonie wojskowym, gdzie niezawodność i wydajność cięcia są doskonałe.

Montaż jest prosty dzięki wleczonemu dyszlowi, które można ustawić w niskim lub wysokim położeniu, w zależności od specyfikacji ciągnika, oraz opcjonalnym typom zaczepów, które spełniają wymagania od standardowego czopa do K80.

Maszyna jest ostatecznie zbudowana z myślą o wydajności i jest standardowo wyposażona w osiem wytrzymałych kół, solidną, w pełni spawaną platformę o dużej grubości i skrzynie biegów o dużej mocy, aby zapewnić bezproblemową pracę.

Zastosowanie

Rolnictwo
Pastwiska
Lekka wycinka
Ciężka wycinka
Ścierniska
Lotniska
Drogi

Specyfikacja

Ciężar maszyny*:2310kg / 5093lbs
Zaczep:Dyszel wielopozycyjny
Szerokość cięcia:4.60m / 15′ 1″
Szerokość maszyny roboczej:4.79m / 15′ 9″
Szerokość maszyny transportowej:2.70m / 8′ 10″
Maksymalna długość robocza:4.91m / 16′ 1″
Długość transportowa:4.84m / 15′ 11″
Wysokość pokładu**:0.23m / 9″
Wysokość transportowa:2.17m / 7′ 2″
Wysokość cięcia:25mm – 400mm (1″ – 16″)
Wydajność cięcia:100mm / 4″
Kąty pracy skrzydeł:45° w górę/15° w dół
Zalecana moc ciągnika:70KM / 52kW
Prędkość przystawki odbioru mocy:1000 obr./min (opcjonalnie 540 obr./min)
Skrzynia biegów [rozdzielacz]:Obudowa żeliwna
Skrzynia biegów [wirnik (x3)]:Obudowa żeliwna
Wał wejściowy:Końcówka ciągnika 1-3/8″ Z21 lub Z6 SFT 6/8
Smar do skrzyni biegów:Olej EP80-90W lub GL-4 / GL-5
Pojemność oleju skrzyni biegów [przekładnia rozdzielacza]:2.7 litra / 4.7 pinta
Pojemność oleju w skrzyni biegów [przekładnie wirników (x3)]:2.1 litra / 3.7 pinta
Budowa pokładu:Cała konstrukcja spawana
Grubość materiału pokładu:6mm (1/4″)
Grubość materiału osłony bocznej:5mm (3/16″)
Konstrukcja płozy:Wymienna śruba na płozach
Anti-scalp dish:6mm (1/4″) round pan with blade holder bar
Ostrza (9):12mm (1/4″) 30 Carbon Boron hardened and tempered. Free swinging high lift – low friction
Śruby ostrza:Chwyt M24 C/W klasy 8.8
Prędkość końcówki ostrza (1000 obr./min):80mps / 15748fpm
Układ napędowy:ASAE kategoria 6
Ochrona układu napędowego:2-way slip clutches on rotor gearboxes. Overrun on input shaft
Zespoły mocowania koła tylnego:Oś spawana rurowo
Koła tylne (x8):600-9 10 PLY opona pneumatyczna ze stalową piastą
Osłona przednia:Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie
Osłona tylna:Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie

* Z przednimi i tylnymi pojedynczymi osłonami łańcucha
** Spód pokładu do poślizgu

Funkcje

WZMOCNIONA KONSTRUKCJA POKŁADU MEGA WYTRZYMAŁOŚĆ
NAPĘD WAŁKOWY PREMIUM DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
WBUDOWANE AMORTYZATORY
OŚ STAŁA
ŁAŃCUCHY BEZPIECZEŃSTWA O PEŁNEJ SZEROKOŚCI PRZEDNIE I TYLNE
CIĘŻKIE OPONY PRZEMYSŁOWE
UNIWERSALNY DYSZEL DO HOLOWANIA NA WYSOKIM LUB NISKIM POZIOMIE
REGULOWANE POZIOMOWANIE KRAWĘDZI
MECHANICZNE WSPORNIKI PŁYWAJĄCE SKRZYDŁA
PŁOZY BOCZNE NA PEŁNEJ DŁUGOŚCI
TYŁ W STYLU DELTA
  1. WZMOCNIONA KONSTRUKCJA POKŁADU MEGA WYTRZYMAŁOŚĆ
  2. NAPĘD WAŁKOWY PREMIUM DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
  3. WBUDOWANE AMORTYZATORY
  4. OŚ STAŁA
  5. ŁAŃCUCHY BEZPIECZEŃSTWA O PEŁNEJ SZEROKOŚCI PRZEDNIE I TYLNE
  6. CIĘŻKIE OPONY PRZEMYSŁOWE
  7. UNIWERSALNY DYSZEL DO HOLOWANIA NA WYSOKIM LUB NISKIM POZIOMIE
  8. REGULOWANE POZIOMOWANIE KRAWĘDZI
  9. MECHANICZNE WSPORNIKI PŁYWAJĄCE SKRZYDŁA
  10. PŁOZY BOCZNE NA PEŁNEJ DŁUGOŚCI
  11. TYŁ W STYLU DELTA
OCHRONA SPRZĘGŁA
SKRZYNKA WIRNIKA 111HP
ANTI-SCALP DISC
ROZDZIELACZ 250KM
ZINTEGROWANA OCHRONA USZCZELNIEŃ
SKRZYDŁA TARCZA DO CIĘŻKICH OBCIĄŻEŃ
  1. OCHRONA SPRZĘGŁA
  2. SKRZYNKA WIRNIKA 111HP
  3. ANTI-SCALP DISC
  4. ROZDZIELACZ 250KM
  5. ZINTEGROWANA OCHRONA USZCZELNIEŃ
  6. SKRZYDŁA TARCZA DO CIĘŻKICH OBCIĄŻEŃ

Podobne maszyny