
Multicut 460 jest teraz dostępny w specyfikacji Proline! Akcja pełna wspaniałych funkcji standardowego Multicut 460 — standardowego wspornika w kosiarkach rotacyjnych, maszyna Proline jest wyposażona w pakiet ulepszeń, które dodatkowo zwiększają niezawodność i wydajność.
Płynna jazda jest najważniejsza, ponieważ standardowa konstrukcja osi wahliwej zapewnia lepsze dopasowanie do podłoża i mniejsze obciążenia udarowe podczas transportu drogowego.
Zamontowano również szersze koła, aby zwiększyć komfort, ale także zapewnić zmniejszony nacisk na podłoże w trudnych warunkach polowych.
Podobnie maszyna jest wyposażona w sprzęt wyposażony w zestaw oświetleniowy Euro LED i, co ważne, posiada system mocowania, który umożliwia łatwe dodanie 3 górnych ostrzy w celu ulepszenia każdego wirnika do systemu 6 ostrzy STARCUT w celu zwiększenia możliwości mulczowania w zastosowaniach takich jak zarządzanie ścierniskiem.
Zastosowanie
Specyfikacja
Ciężar maszyny*: | 2500kg / 5512lbs |
Zaczep: | Dyszel wielopozycyjny |
Szerokość cięcia: | 4.60m / 15′ 1″ |
Szerokość maszyny roboczej: | 4.79m / 15′ 9″ |
Szerokość maszyny transportowej: | 2.70m / 8′ 10″ |
Maksymalna długość robocza: | 4.91m / 16 1″ |
Długość transportowa: | 4.83m / 15′ 10″ |
Wysokość pokładu**: | 0.23m / 9″ |
Wysokość transportowa: | 2.06m / 6′ 10″ |
Wysokość cięcia: | 25mm – 400mm (1″ – 16″) |
Wydajność cięcia: | 100mm / 4″ |
Kąty pracy skrzydeł: | 45° w górę / 15° w dół |
Zalecana moc ciągnika: | 70KM / 52kW |
Prędkość przystawki odbioru mocy: | 1000 obr./min (opcjonalnie 540 obr./min) |
Skrzynia biegów [rozdzielacz]: | Obudowa żeliwna |
Skrzynia biegów [wirnik (x3)]: | Obudowa żeliwna |
Wał wejściowy: | 1″ 3/8 Z21 lub Z6 SFT 6/8 |
Smar do skrzyni biegów: | Olej EP80-90W lub GL-4 / GL-5 |
Pojemność oleju skrzyni biegów [przekładnia rozdzielacza]: | 2.7 litra / 4.7 pinta |
Pojemność oleju w skrzyni biegów [przekładnie wirników (x3)]: | 2.1 litra / 3.7 pinta |
Budowa pokładu: | Cała konstrukcja spawana |
Grubość materiału pokładu: | 6mm (1/4″) |
Grubość materiału osłony bocznej: | 5mm (3/16″) |
Konstrukcja płozy: | Wymienna śruba na płozach |
Anti-scalp dish: | 6mm (1/4″) round pan with blade holder bar |
Ostrza (x9): | 12mm (1/2″) 30 Carbon Boron hardened and tempered. Free swinging high lift – low friction. Handed. |
Śruby ostrza: | Chwyt M24 C/W klasy 8.8 |
Prędkość końcówki ostrza: | 80 mps / 15748 fpm |
Układ napędowy: | ASAE kategoria 4 |
Ochrona układu napędowego: | 2-way slip clutches on rotor gearboxes. Overrun on input shaft |
Zespół mocowania koła tylnego na pokładzie środkowym: | Oś spawana rurowo |
Zespoły mocowania koła tylnego na pokładzie skrzydła: | Oś spawana rurowo |
Koła tylne (x8): | Opcjonalna szersza opona pneumatyczna 21×9 14 PLY ze stalową piastą |
Osłona przednia: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
Osłona tylna: | Pojedyncze osłony łańcucha na każdym pokładzie |
* Z przednimi i tylnymi osłonami pojedynczego łańcucha
** Spód pokładu do poślizgu
Funkcje

- WZMOCNIONA KONSTRUKCJA POKŁADU MEGA WYTRZYMAŁOŚĆ
- NAPĘD WAŁKOWY PREMIUM DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ
- WBUDOWANE AMORTYZATORY
- ZESTAW OŚWIETLENIA LED
- WALKING CENTRE AXLE
- ŁAŃCUCHY BEZPIECZEŃSTWA O PEŁNEJ SZEROKOŚCI PRZEDNIE I TYLNE
- CIĘŻKIE OPONY PRZEMYSŁOWE (SZEROKIE)
- UNIWERSALNY DYSZEL DO HOLOWANIA NA WYSOKICH LUB NISKICH OBSZARACH
- REGULOWANE POZIOMOWANIE KRAWĘDZI
- MECHANICZNE WSPORNIKI PŁYWAJĄCE SKRZYDŁA
- PŁOZY BOCZNE NA PEŁNEJ DŁUGOŚCI
- HYDRAULICZNY PODNOŚNIK SKRZYDŁOWY I WSPORNIK

- OCHRONA SPRZĘGŁA
- SKRZYNKA WIRNIKA 111HP
- ANTI-SCALP DISC
- ROZDZIELACZ 250KM
- ZINTEGROWANA OCHRONA USZCZELNIEŃ
- ZAWIERA NOŚNIK I SPRZĘT UŁATWIAJĄCY MONTAŻ STARCUT
- HEAVY DUTY WINGED UPDRAUGHT BLADES